2014. dec 31.

Szerettelek ÓÉV!

írta: Kata Vank
Szerettelek ÓÉV!

új év

 

Sosem szerettem visszatekinteni az elmúlt évre! Sosem ünnepeltem az új évet, és a régit sem búcsúztattam. Egyébként sem szoktam búcsúzni... a búcsú, az elválás szomorúvá teszi a pillanatot! Valaminek a lezárása, már eleve negatív érzéseket kelt bennem.

De ez az idei év más! Most először tekintek vissza a mögöttem álló útra... és nagyon tetszik, amit látok, amit érzek. Békességet, hálát, és szeretetet. Ebben az évben annyi mindent sikerült véghez vinnem, mint eddigi életemben összesen. Olyan álmok megvalósításának útjára léptem, amelyekről nem is tudtam, hogy az álmaim!

Szeretem ezt az évemet, minden kihívásával, feladatával együtt! Eddigi éveimet a "túlélés" jellemezte! Oké.. ez is elmúlt... ennek is vége... és ott volt a remény, hogy talán a következő év más lesz... jobb... szebb... de valahogy ezek a remények nem váltak valósággá. Ugyanúgy a túlélésről szóltak... túlélni a napokat, heteket, hónapokat... és várni valamit... valami, ami szebbé teszi az életem! És vártam, és reménykedtem. Egészen 2014.-ig. Mert eljött végre az a valami!!!! VALAKI! Saját magam!!!!! 

És minden megváltozott! Már nem a túlélés volt a cél! A megélés, az átélés! Élvezni a pillanatokat, felfedezni a körülöttem lévő szépséget! Mindazt, ami eddig is ott volt, de amíg külső segítséget vártam, nem leltem meg! De a 2014-es évben végre megtapasztalhattam, hogy mit is jelent egy olyan élet, amelyet érdemes élni!

Voltak nagy csalósások! Most már tudom, hogy ezek is kellettek ahhoz, hogy ezt az életet élhessem!

Voltak nagy találkozások! Olyanok, amelyekért, amíg élek hálás leszek az Univerzumnak, történjék bármi is! Ebben az évben megtapasztalhattam, átélhettem, milyen egy számomra "idegen" embert beengedni az életembe, aki mellett megtanulhattam bízni, hinni remélni... ígéretek, hamis remények nélkül!

Ebben az évben vált számomra világossá, hogy az álmainkat nem kell kergetni! Egyszerűen valóra válhatnak, minden féle küzdelem nélkül! Csak hinni kell magunkban, hogy képesek leszünk megvalósítani azokat!

2014 az első olyan évem, amelyet szerethettem, szerethetek, és 2015 az első olyan év, amelyet hihetetlen békességgel várok, mert tudom, hogy még szebb, még tökéletesebb, még egészebb lesz ez, mint az előző volt!

És várom... nagyon... az új csodákat, az új álmokat, az új ismeretségeket, az új tapasztalásokat, az új feladatokat!

Várom az ÚJ ÉVET! 

Viszlát Drága 2014! Isten hozott 2015! Már most nagyon szeretlek!

Szólj hozzá