2015. jan 30.

Lovasoktatás Balázs módra 2. rész

írta: Kata Vank
Lovasoktatás Balázs módra 2. rész

10439523_977800808900195_2634649615738061628_n

 

Lovasoktatás Balázs módra.... következő fejezet....

Tegnap megint Apolló barátom lett a társam. Apolló volt az, akiről a szabadesést gyakorolhattam kedvemre a múltkor. Tehát repdestem az örömtől. Próbáltam vele megbeszélni, hogy ezen az estén legyen velem kíméletesebb. Végül is megértette. Első jelenet. Sikerült megállapítsam, Apolló egy cm-rel sem lett alacsonyabb. Ergo, nem érem el a nyerget, hogy fel tudjak rá ülni.  Balázs, mint mindig, most is megoldotta a problémát... végeredmény... térdelve sikerült érkezzek a lóra.Ez azért nem sok embernek sikerül... azért csendben megjegyzem!  Drága Balázsom már érezte, hogy ma sem kelt fel hiába! Következő mondata: "Tedd már szét a lábad!" Hát igen... szerettem volna hallani ezt a mondatot egy férfi szájából... csak nem biztos, hogy ebben az aspektusban... vagyis kedvenc Univerzumom ismét bebizonyította... vigyázz, mit kívánsz, mert valóra válik.Végül is sikerült a megfelelő pózt felvegyem Apollón. A következő másodpercben Apolló beállt a többi lovas közé... én még épp, hogy összeszedtem rajta magam... és ment a többiekkel... most vett repülőrajtja után, azért a hátán maradtam. Nagyon büszkén mentünk a többiekkel... külső szemlélő azt hihette, mennyire is értek a lovakhoz... a valóság az volt, hogy nekem egyedül a lovon maradásra kellett koncentráljak...a többit Apolló megoldotta Apolló a legjobb oktató ló... a másodperc töredéke alatt megtanulod a hátán mit és hogyan csinálj... különben alatta... előtte... mögötte... mellette... leszel... csak rajta nem. Ezt bebizonyította a múltkor. Tehát sétáltunk egy pár kört... már, amikor sétálni akart... volt, hogy megállt enni... meg besétált a bokszba... megunta... Ezen jelenetek minden lovasoktató álma.... Balázs üvöltve próbált kommunikálni... "Ne azt csináljon már a ló alattad, amit akar!" Nem értettem, miért ily feszült.... én a szabad akarat híve vagyok.. Na ez a mondat is a lovasoktatók álma!Meg, ha a kedves lovas nem tudja melyik a jobb és a bal keze... általában sikerül eltaláljam... tegnap egyszer sem jött össze... tehát már felejtős volt a jobb kezeddel engedj a száron, a bal lábaddal meg rúgj... akkor próbálkozott a külső láb... belső láb megfogalmazással... csak mire ezeket kimondta, mi megfordultunk Apollóval És arról nem is beszéltünk, hogy Balázs szerint úgy fogom a szárat, mint egy desszertvillát....szerinte bele kellene, hogy markoljak... most a hasonlatát inkább nem idézném... Mentségére szolgáljon... addigra szét cincáltam az idegsejtjeit!  Azért szerettem a tegnapi edzést... mert Apolló egy csoda! Balázs... hát Balázs meg Balázs... de akkor is megtanít lovagolni! 

Szólj hozzá