2014. dec 23.

Isten haragja

írta: Kata Vank
Isten haragja

erdely-istenszeke

 

Gyerekkorom óta tudtam, éreztem, hogy valaki nagyon rendezi az életem, hogy mindig akkor és úgy történik minden ahogyan kell. Persze ez a dolgok megtörténtekor nem tudatosult bennem, csak később kaptam magyarázatot nagyon sok mindenre... de valahol mindig éreztem, hogy valaki irányít és segít.
 
Dédi mamám hívő katolikus volt. Nagyon hívő, és nagyon katolikus... ezért pici gyerekként is már belém táplálta, hogy vigyázzak hogyan élek, mert a pokolra jutok, és Isten meg fog büntetni, ha rosszul cselekszem. És én ezt is elhittem. Ezért már gyerekkorom óta rettegtem istentől, és féltem a haragjától. És nagyon féltem... és ezáltal már gyerekkoromban elkezdődött a személyiségem és a lelkem háttérebe szorítása, hogy nehogy olyat tegyek, amivel magamra haragítva Istent, megbüntessen. Ha valami rossz történt velem gyerekként, akkor mindig az volt a válasza, mert nem voltál jó gyerek és ezért isten megbüntetett... és ezért én nagyon jó gyerekké váltam.. álom gyerekké... hagyva, hogy sose álljak ki magamért senkivel szemben... legfőképpen a szüleimmel szemben ne... bár belül sikítottam az igazság miatt, kívülről hagytam, hogy azt tegyék velem, amiket tettek... mert isten büntet, azért, mert nem voltam jó gyerek...
 
És nagyon gyorsan megtanultam azt, hogyan NE álljak ki magamért. Ha éreztem, hogy igazságtalanság ér, akkor inkább sírva fakadtam, mint hogy harcoltam volna az igazamért... ha megütöttek olyan dologért, amit el sem követtem... nem mondtam meg nekik, hogy ott sem voltam... mert hagytam... mert isten büntet, mert nem voltam jó gyerek... vagyis a személyiségem és a lelkem elnyomása már pici gyerekkoromban elkezdődött... innen egyenes út vezetett, hogy felnőttként egy nap arra ébredtem, ki vagyok én? Mit szeretnék? Valóban "csak" túlélni? Vagy ÉLNI! És én döntöttem. ÉLNI szeretnék, egy olyan isten hatalma nélkül, aki csak büntet.  És tudatosult bennem, hogy egyetlen dolognak lehet hatalma felettem, a SZERETETNEK... félelem nélkül... és átalakítottam a világom! Ahol már nincs istennek haragja, és már nem kell féljek tőle...
Egy olyan világot álmodtam valósággá, ahol a szeretettől vezérelve bármi lehetséges! 

Szólj hozzá